VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


úterý 16. listopadu 2010

stromkujuuuu

pracuju i když mě nejde vidět a slyšet :-) je to u nás jako někde v lese, jeden stromek za druhým odlétá, tak aspoň poslední kousky, jeden je s přírodninami-šípky /i hvězda je šípková/, skořice, oříšky...další se zlatou hvězdou a dp třetice s drátovanými dekoracemi

4 komentáře:

  1. Metudko, tak jsem si z Dekoru zkusila drátkovat, ale řeknu Ti, že máš můj obdiv, vůbec mi to nešlo o)) Takže Ti na mém blogu posílám ocenění. Pa. Katie

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Hani,

    máš u mě na blogu ocenění.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. jeden krásnější než druhý Haní :o)))

    OdpovědětVymazat