VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pondělí 8. listopadu 2010

srandování

tak od včera na fleru trošku srandujem a ač je to úlet, jdu i Vám ukázat, co naše hlavy vymyslely. Ferdada-úžasná keramička si mě dobírala u sáněk, že by chtěla něco většího, skůtr prý neeee, že ji stačí sněžnice.
Tak dobrá ferdíku,Metůdka Ti umotá sněžničku a dá ti k tomu i povídáníčko:

V krbu praská , vzduchem se line vůně bukových polen smíchaná s vůní 6x pálené amundsen vodky , vítr se opřel do okenice, která ustavičně naráží do srubu . Z dálky najednou zavyje smečka vlků , měsíc je v úplňku.... V té chvíli slyším někde daleko v mysli - prosíííííííííímmmmmmmmmm, tady jsme...

Rychle chytnu po sněžnici , která leží bezvládně na rampě krbu oblkopená svíčkami a utíkám do té kruté vánice zachránit ta nebohá káčátka....
.....a jsme konečně doma, promrzlí, ale šťastní. Má ubohá káčátka na mé úžasné ferdici tiše odpočívají...
Vážení zákazníci, pokud jste dočetli až sem a smějete se, věřte, že já také, ferdada mě tak rozesmála svými komenty u mých sáněk samochodek, že nešlo jinak, než spáchat tohle dílo, snad za to může ta horká nemoc, která mě přepadla

Ferdice- neboli sněžnice - je všeúčelná
- pleskačka na přerostlé mouchy, nebo otravné sousedy
- podnos , nebo také držák svíček, jak je Vám libo...
má velikost 38-40, což se zadním sosákem dá dobrých 46 čísel, a co se týče šířky, je to holka pěkně stavěná, přes boky má úctyhodných 160 milimetrů

materiál je kvalitní, kus pořádného železného drátu, svůj přeliv má zatím v decentních černých tonech, pokud ale budete chtít, po domluvě Vám z ní udělám blonďatou krasavici :-)

děkuji Vám za přízeň a zase někdy nashledanou

A tady naše ferdice-sněžnice:

 ale ferdince to nestačí, a prý ať moje ruce zlatý motají dál,a motaly -  no poslechněte si to:
Milá Metudko, jelikož zdařile procházíš předvánočním testováním, pojala jsem k tobě důvěru a dovoluji si tě požádat o takovou maličkost. Vždycky, když jsem se snažila vidět nebo aspoň trošinku zahlídnout Ježíška (taťka mi pokaždý ukazoval "vidíš, přeci? tamhle je, pořádně se podívej, no tam, u toho stromečku!") mé bystré oko (i to druhé) selhalo a doznávala jsem, že nevidím nic. A nikoho. Nebo přeci jen?...



Tak moc prosím, nemohla bys toho veledárce narodit z drátků? Abych aspoň jakous takous představu měla. Dyk je to ostuda. V mým věku - a eště jsem ho ani nezahlídla...


Předem děkuji. ferdinka
****
No a já sedla  a řehtala se a motala. No je nás bláznů na světě málo,že...ale smích prý léčí...
a vzniklo tohle:
 
ferdinka dnes vyslovila další přání, je jako ta zlatá rybka, co bude asi to třetí ....
dnes si přeje Ježíška, jen se na mě podívejte, copak já mohu stvořit takové nebeské stvoření??? Ale když tak přemýšlím, tak ani já se nedočkala toho hodného stvoření, které mi každý rok doneslo mimo ponožek i další překvapení, ani to zlaté prasátko jsem neviděla. Inu ferdíku, chyba bude asi na našich přijímačích, nemohu si pomoci

Tak jsem nám udrátovala růžové brýle, nasaď si je na svůj velectěný nosánek, jako můj prvorozený andílek a zasněně se znovu podívej... jsou pravda trochu větší, ale to proto, aby si lépe viděla

P.S. jelikož nevím, jak dalece tvé bystré oči trpí, nechala sem dioptrie u Ježíška v pytli.Možná by pomohla menší vycházka na čistém vzduchu, mám ti přibalit sněžnici???
zdraví Tě Metůdka







Takže milé dámy, začíná nám předvánoční shon a stres, neřešmě to letos, vždyť uklízíme neustále, zatáhněte žaluzie, jestli Vám vadí čmouhy na oknech, utřete prach a odpočívejte a nezapomeňte na úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúsměv

3 komentáře:

  1. Metudko,

    pěkně jsem se pobavila... a sněžnice i andělské brýle jsou super.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za krásný povídání- veselá kopo !
    Mám ráda lidi, kteří se nemračí.....
    Přeji hodně skvělých nápadů.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat