VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


středa 22. června 2011

levandulka

dočkala jsem se,  už mě můj levandulový záhon začíná rozkvétat.Už začne čas sběru, sušení a vazby. První levandulka je sklizena a já pro ni umotala z pedigu košíček, bíle napatinovala a obšila kraječkou. A výsledek...



5 komentářů:

  1. Как красиво и романтично.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké košíčky, budu muset vytáhnout moje zásoby pedigu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. děvčátka díííky, Ivi jasan, dyť já likviduju zásoby starý takových pět let, a jak se mi teď hodí :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Как красиво..каждый год я езжу в Крым у нас там много лаванды...я её обожаю..

    OdpovědětVymazat
  5. Krása,ty kornoutky,ty jsou božíííí.
    Přeji hezký den Žaneta

    OdpovědětVymazat