VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


středa 29. června 2011

bílá mánie

já se také přidala do klubu "postižených písmem" . Velké prkno jsem natřela, napatinovala a popsala francouzským nápisem. Nějak mě tento styl lapil a asi budu předělávat jídelnu :-))

9 komentářů:

  1. Metudko, je to nádherné!!!

    Hezký den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Metudko, to je krása, moc se vám ten nápis podařil. Jen se zeptám, jakou barvou jste nápis dělala? Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,
    tedy to je nádhera!!!
    Moc a moc se mi to líbí!!
    Krásné léto ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. holky děkujuuuu, a náis sem dělala černým centropenem-fixem, bylo to moc černé, tak sem to jemně šmncla bílým sprejem a nakonec bezbarvým lakem. Šablonky na písmo a skvělý postu najdete tady:
    http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=7019

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, moc krásné. Já taky miluji levanduli. Přijďte mezi nás do fler klubu: http://www.fler.cz/fler-kluby?action=detail&id=2243 . Je pro milovníky bílých interiérů a taky se tam dost probírá francouzský styl bydlení, spousty inspirací a nápadu.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, nádhera... Zrovna jsme Tě chválily na Fleru v klubu o bílém a světlém bydlení, jaké máš nádherné výrobky ve francouzském stylu - kdybys chtěla, přidej se :), těch překrásných fotek, co pořád v klubu přibývá...
    Měj se moc hezky :). M

    OdpovědětVymazat
  7. Marianko, Bobulko budu moc ráda, děkuji za pozvání ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera,taky jsem jak říkáte vy postižená písmem:-)))máte moc hezounký blog a výtvory,již jsem několikrát koukala na váš obchůdek na fleru a určitě se ze mě v nejbližší době stane vaše zákaznice.Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Míši budu se těšit, děkuji za pochvalu, krásně to hřeje ♥

    OdpovědětVymazat