VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


neděle 10. dubna 2011

menší změna :-)

ač mám raději české a slovenské písničky , vybočím trošku z klasiky, protože tahle nová hudba co hraje mi bere dech. O to víc jsem ale byla zklamána, že už tento zpěvák nežije.
Zavřete oči a nechte se hudbou unášet...
v českém překladu zní:
Někde za duhou,
Někde v dálce.

Zdají se ti sny
jako jednou v ukolébavce.
Někde za duhou
modří ptáčkové létají.

A sny, o kterých jsi snil
se skutečně vyplní.

Jednou až bude padat hvězda,
budu si přát být od mraků daleko.
Kde problémy roztají jako citrónové bonbóny,
tam na vrchu komína mě najdeš, vysoko.
Někde za duhou
modří ptáčkové létají.
A sny, které se ti zdají,
proč jen i mě se nezdají?

Vidím zelené stromy a červené růže taky,
jak kvetou pro nás dva.
A myslím si: Jak báječný svět.
Modré nebe a tak bílé mraky.
A světlo dne, a noční tma.
A myslím si: Jak báječný svět.
Barvy duhy jsou tak krásné na nebi.
A tolik lidí jdoucích kolem na zemi.

Vidím přátele jak si podávají ruce: "Jak je?"
a ve skutečnosti říkají "Miluji tě."
Slyším plakat děti a vidím je si hrát.
Naučí se víc, než budeme kdy znát.
A myslím si: Jak báječný svět.

Jednou až bude padat hvězda,
budu si přát od mraků být daleko.
Kde problémy roztají jako citrónové bonbóny,
tam na vrchu komína mě najdeš, vysoko.
Někde za duhou
modří ptáčkové létají.

A sny, které se ti zdají,

4 komentáře:

  1. Hmmmm, pěkný.....:) Hezkou neděli. Peťa

    OdpovědětVymazat
  2. Nó,tak tuhle znám docela dobře,často ji posloucháme v práci a všem se nám líbí,protože je taková pohodová.Přeju krásný zbyteček neděle!!!!
    B.

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, vůbec se nedivím. Ta je totiž úžasná, skvělá .. jedna z nejoblíbenějších a s mužem společná. Zdravím přes kopec :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Haničko, skvělá volba. Písnička je moc hezká a líbí se mi...Přehrávám si ji asi po třetí a velmi mi pozvedla náladu...Dobře se poslouchá.
    Pohodové dny, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat