VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


sobota 16. dubna 2011

bílá lavina

včera mi došel balík s dalšímy dřevěnými poklady, hned  jsem navečer natírala a noc prodrátovala, já už asi lepší nebudu, tak pojďte nakouknout...






ještě jsem trošku řádila, natiskla a nastříhala látku, sešila - vše laděno do vintage stylu. Dekorace na dárky, k zavěšení, jen tak...




1 komentář:

  1. Metudko, když jsem poprvé viděla tvoje stránky, přiznám se, že jsem přímo zírala! Taková nádhera se hned tak nevidí. Také se trošku zabývám drátkováním, začala jsem před rokem s vajíčky. Moc mě to baví. Tvoje nové výrobky jsou krásné a pro mne inspirativní. Přeji pěkný večer. Helena

    OdpovědětVymazat