VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


neděle 10. října 2010

mám takovou radost...

mnohé z Vás- mých věrných příznivkyň už určitě sladce spíte, a já čaruji po domě s foťákem a hledám vhodné místo na nafocení. Což je problém,  tma - ta není  zrovna kamarád s mým foťákem. Aleeeee, aspoň malá ochutnávka.
Už dlouho si přeji domů závěs na ovoce a dumala sem nad tím, jak jej umotat. Prolítl mi hlavou nápad a hned šel do ruky drát - jinak to ani nejde,  a po dobrých 3,5 hodinkách stříhání a motání vznikl tento ZÁVĚS. Je to takový 3 v 1. Buď je jen mísa, nebo s vyvázáním klasický závěs, nebooo po velmi jednoduchém zaháknutí držáčků slouží i jako svícen. Tak co říkáte, líbí? Další foto až za světla, tak doboru a pěknou neděli přeji ♥

2 komentáře:

  1. Ahojky Hani,

    ani jsem nestihla napsat komentář k šípkovému sirupu a Ty už tu máš další překvapení. Závěs se Ti moc povedl. Je super, že je mnohostranný. Skvělý bude hlavně na vánoce, jako advent, nahoru do mísy můžeš pak dát oříšky a vánoční atmosféra je hotová.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, máš výborné nápady:)Gabi

    OdpovědětVymazat