VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


sobota 29. dubna 2017

a ještě jeden dubnový...

jen takové rychlé zastavení, prolétnutí ... to víte, příprava na čarodějnice zabere trošku více času, i když v mém věku  po prvním ranním vzhlédnutí do zrcadla nabývám dojmu, že už nemusím vůbec nic dělat :-))  Né moje milé, letos se prvně po dlouhých letech u nás v dědině čarodějnic nezúčastním, mám trošku jiný program. Tak alespoň Vy, moje milé... nablýskejte košťátka, načechrejte vlásky, vyžeňte z koutů pavoučky, ať máte pěkné brože a já se na Vás budu těšit v květnu.
Mějte se krááááááásně a pamatujte, že úsměv omotanej kolem hlavy nám sluší nejvíc :-)













7 komentářů:

  1. Dobry den,libil by se mi pro maminku andilek na zed.Je to mozne???Dekuji za odpoved.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko zdravím, určitě, stačí mi písnout na meilíka umetudky@seznam.cz

      Vymazat
  2. Ty hodiny jsou nádherné! :-) Co je to za materiál ten ciferník?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko ciferník mi tvoří na zakázku úžasný stolař, řekla bych. že jde o dřevěnou mdf desku, ale nejsem stolař...

      Vymazat
  3. No to jsou nádherné novinky. Krásné dny. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má zlatá děkuju, i tobě Leonko krásné dny přeju ♥

      Vymazat
  4. Jedním slovem - NÁDHERA. Přeji krásné, tvůrčí jarní dny. Věrka

    OdpovědětVymazat