VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


neděle 21. října 2012

nezahálím....

Mé milé příznivkyně, nezahálím, motám, až se ze mě kouří :-)) Nastává vánoční kvapík a snažím se splnit přání všem, bohužel čas je stále můj nepřítel, tak se omlouvám , že Vás zanedbávám. Tak opět malá ochutnávka z poslední tvorby



































a trošku háčkováníčka





21 komentářů:

  1. Haničko, to jsou nádherné výrobky, líbí se mi úplně všechny, ale nejvíc bílý věšáček se srdíčkem :)
    Přeju krásné dny Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, ty jsi neskutečně pilná! Je to všechno jedna velká nádhera! Smekám! Ať záda a ručky nebolí! Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, já ani nedýchám tolik krásy najednou. Moc se mi líbí ty vánoční závěsy. Jdu kuknout na Fler co máš v nabídce.
    Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, to je kráááása, ty teda opravdu nezahálíš, přeju ti ať se v tom "nezamotáš"...............Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, já padám - ta sova je úžasná. Jsi kouzelnice.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné!!! To je jedna větší krása než druhá... drátování i háčkování :-)
    Mohla bych se zeptat, kdysi jsem dostala drátovaný věšáček a začal reznout, i když je doma, kde je celkem sucho... dá se to něčím ošetřit ten drát, aby dál nerezl?
    Krásné dny, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, drát je potřeba čas od času promazat, zakonzervovat - včelí vosk, olej, sádlo...

      Vymazat
  7. Marťula
    Neskutečně nádherné a vkusné drátované tvoření.Tuto práci obdivuji.Marťula

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, to je prostě pohádka! Stále něco nového, kouzelného...
    Opravdu krása!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Hani já prohlížela se zatajeným dechem--to je prostě NÁDHERA :O) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Hani,
    opravdu nezahálíš !
    Všechny drátěné výrobky jsou krásné, moc se mi líbí andělky a ta sova, ta teda je! :-)
    Krásný podzimní tvořivý čas!

    OdpovědětVymazat
  11. Haňulko zdrowim, to je zase záplava čmankózního drátovaníčka:o))). Kouzelný podzim plný veselého čmanění Ti vinšuji drahá moja. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  12. Haní,vše je tak krásné...nemůžu se dočkat jmelíčka od tebe...napiš mi až budeš mít chvilenku papa Petra

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou tak nádherné výtvory!! Klobouk dolů..jeden skvost vedle druhého.

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno je překrásnéééééé,nádhera.krásné.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, je vidět, že 6e nápady neopouští a to je moc dobře, protože to, co vychází z Tvých rukou, je nádhera! Naďa

    OdpovědětVymazat
  16. Krása! Nakouknu vždycky jen jednou za čas, protože jinak se ozývá můj chtíč vlastnit a shromažďovat:-) Ať jsou ruce zdravé, nápady přichází jeden za druhým a každý zákazník je spokojen!

    OdpovědětVymazat
  17. Haničko,taky se nenudíš viď?Doufám,že si na mě s těmi ramínky nezapomněla:-)))...a ještě maličkost...jsi u mě nominovaná na 11...budu ráda když se mrkneš...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Metudko, tolik nádhery je tu po kupě :-) máte zlaté ruce a skvělé nápady !Myslím že se u mě rozvinul taky hlad po drátkovaném. Takovéhle krásné drobnosti dělají domov útulným. Přeji hodně nápadů a musím nakukovat častěji :-)a jdu navštívit Váš obchůdek.
    KRásný Advent . Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. Metudko, dlouho jsem tu nebyla a ted jsem ocarovana. Mas stale krasne nezne napady. Clovek by pak rad mel vsechno doma.
    Preji stale zdrave ruce a treba i prihodit par hodin.
    Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat