VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


pátek 22. června 2012

letní pozdrav

Všechny Vás zdravím v dalším ročním období, takovém aprílovém létu, ono to počasí je letošní rok vůbec celé takové aprílové. Trošku zahálím s přípěvky, pracuji stále na přání zákazníků, tak se nezlobte, ale pár novinek mám, a v hlavě jich mám hafol a snad bude o prázdninách čas na zrealizování. Mimo jiné mi vyšel článek v Rozmarýně a velký článek v regionálním tisku 5+2, tak nakouknete trošku víc pod mou "drátovanou pokličku".
Přeji Vám krásné léto ♥ Hanka
A tady něco novinek, vzniká nová "bílá řada"










zkoušela jsem nový věšák, háčky můžete zavěsit dle Vašich požadavků


 Lavander z fleru mi udělala keramické kornouty a já je doladila, mají vícero užití - svícen, na sušiny






 opět koš s nádhernou keramikou od Ivanky Bělařové
drátované závěsy

ptačí krabička - svícen, z každ strany má jiný motiv a korálky

 

14 komentářů:

  1. Hani, jeden výtvor kouzelnější než druhý!!! Tleskááám a přeji pohodové léto! Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pájinko děkuji z celého srdce, také přeji krásné sluníčkové léto ♥

      Vymazat
  2. Ahoj Haničko, to je všechno taková krása!!!!! Tentokrát jsem neodolala a hned jsem si u Tebe koupila ten krásný bílý organizer :-D Přeji krásný a pohodový víkend. J

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, krásné, moc krásné. Článek v regionálním tisku jsem včera četla. Hlavně mamka se divila, když tam uviděla věšáček, který jsem se od tebe pořídila :-) Moc se mi líbí ty nástěnky, je to super nápad a asi si nějakou pořídím :-)
    Krásný víkend a spoustu krásných nápadů, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuju, mě se ten plátek ještě pod ruky nedostal, byla jsem mile překvapena, když mě paní redaktorka oslovila, je to úžasná ženská, které vděčím za mnoho. Přeji Ti Alenko a celé rodině krásné léto ♥

      Vymazat
  4. Haničko, nádherné novinky. Můžu na nich oči nechat! A moc gratuluji k článku v Rozmarýně, mylo moc příjemné poslouchat obdiv nad tvou prací a moci říct, že tě "znám".
    Hodně zdaru, moc zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera--nevím co obdivovat dřív. Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné pokoukání nevím na co se dřív podívat:)
    V Rozmarýně jsem si početla a řekle ejhle
    ta je kousek od nás za dědinou:)
    Přeji spoustu nápadů máte šikovné ruce a krásné léto!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Jedno krajšie ako druhé! Obdivujem Vaše šikovné ruky !
    Ika

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné tvoření...jsi šikovná...

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné věcičky..... jsi obrovská šikulka :)

    OdpovědětVymazat