VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


sobota 10. března 2012

návštěva

Tak si představte, brouzdám po fleru, kde bych mohla ukořistit nějaký ten materiálek k dalšímu tvoření a vykouknou na mě úžasná keramická vajíčka, láska na první pohled, mám ji nějak často poslední dobou, že :-))
Prostě krásná práce, je krásná práce, ale ať se dostanu k jádru věci, kouknu do profilu a vidím sousedku přes kopec. Ani se mi nechtělo věřit tomu, že mám nedaleko úžasnou uměleckou keramičku Ivanku Bělařovou. Mohla jsem nakouknout do její dílny a věřte, že jsem byla jak Alenka v říši divů.Precizně zpracované výrobky do posledního detailu, posuďte samy, alespoň z těchto krásných vajíček. A Ivanku najdete ZDE



a podívejte jaké krásné poklady šije Peťka


12 komentářů:

  1. Ahoj Hani, krásná práce, jako vždy:-) pěknou sobotu Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Ta slépka je Hani suprová. Opět to máš čmankózně propracované:o))). Ty jsi taková šikula. Báječný víkendík Ti přeji drahá moja. Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,
    ty Tvé nové nápady jsou jeden lepší než druhý.
    Přeju hezkou neděli! M

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, nádherné. Máš úžasné nápady ať se ti vede i nadále. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, moc obdivuji Vaše drátování. Máte pravdu Ivanka Bělařová je opravdu šikovná. Učí u nás ve škole a pod jejím vedením děti dělají v keramice úžasné věci. V kursu pro důchodce už jsem si vyrobila několik věcí. Mám to k Ivance přes pole a k Vám o kousek dál. Drátovačku máme ve vesnici vedle, dělá také moc hezké věci. Podle Vašeho návodu chci zkusit slepici, snad to do velikonoc stihnu. Jste velice šikovná a máte spoustu nápadů. Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Hani, psala jsem hodnocení na fler a nedá mi to, abych nenapsala i tady, jak tě obdivuji. Moc děkuji za ježka, to je fakt bomba!! Je ještě větší a krásnější, než jsem čekala (už na blogu to byla láska na první pohled, doslova mě fascinoval). Děkuji i za voňavý dárek, MOC potěšil. Přěji pěkné dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  7. KRÁSA VELIKÁ.
    SLEPIČKA Z DRÁTKU JE DOKONALÁ.
    PŘÍJEMNOU NEDĚLI PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Podařilo se ti krásně zkombinovat obě techniky dohromady, slepice s vajíčkem se mi moc líbí! Tvou práci obdivuji už dlouho:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Your quilts/crafts are so fantastic!
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla (from Finland)

    OdpovědětVymazat
  10. просто сказка. восторг.первый раз такое вижу.

    OdpovědětVymazat
  11. So beautiful :) Pozdravy z Polstiny ✿ܓ

    OdpovědětVymazat