VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


středa 23. února 2011

dokázala jsem TOOOOOOOOOOOOOOO

tuto  fotku, kterou často vídám na různých blocích jsem si přála jednou udělat i já. A podařilo se mi. I když košík měl být "košík", opět je to KOŠ, ale já se naučím dělat i menší, nebojte, už se na tom pracuje ...
Koš má na výšku 22 cm, horní průměr je 17 cm, a středem má 24 cm.

 a ještě se mi podařilo pokořit drát do oválného tvaru




4 komentáře:

  1. Hani, ahoj, už se opakuji, ale co jiného - krásné! Chystám se zase obohatit domácnost o tvé drátky, už se těším. Ale co vybrat, když je všechno tak krásné? Ahoj, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, gratuluji, je to nádherné, a je úžasné, že se dá ještě něco vylepšovat, pilovat, protože mi tvoje výrobky připadají více než dokonalé!! Krásný den přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný košík, lepší než znám z netu :) Lucie

    OdpovědětVymazat