VÍTÁM VÁS VE SVÉM DRÁTĚNÉM SVĚTĚ. VŠECHNY MÉ VÝROBKY, KTERÉ ZDE UVIDÍTE JSOU MÁ VLASTNÍ ORIGIÁLNÍ TVORBA. RAČTE VSTOUPIT.... Hanka Rajnošková - METUDKA


Pokud budete mít o některý výrobek zájem, kontaktujte mě prosím na e-mail adresu: umetudky@seznam.cz


neděle 15. srpna 2010

jarmareční tvoření

Včera byl krásný slunečný den, stvořený k výletu a tak se nám konečně podařilo po 3 letech znovu dostat na letní jarmark v Rožnově. No dovede si mě představit, jak lítám od stánku ke stánku a  všechnu krásu bych skoupila...a to víte, že sem si něco dopřála a mimo jiné i železný hrnek od Martina Sršně.
Nádherný pocit byl potkat tam lidi, kteří prodávají na fleru a prohodit s nimi pár slov a domluvit s některými i další spolupráci.
Mimo jiné jsem dovezla andělské a srdínkové poklady od keramika Romana Švejdy , misky z brněnské keramičky,  dřevěné věci z Valašska  a hned v noci je začala zapracovávat do drátu, tak tady malá ochutnávka :


2 komentáře:

  1. Hani, chápu, užila sis krásný den!
    Všechno nej k svátku!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, já jsem si říkala, že jsem tam viděla věcičky od M. Sršně :) No celkově jsem byla jako ve snu.
    Pěkný den Katka

    OdpovědětVymazat